Wysyłka i zwroty - Ksiegarnia

Najczęściej kupowane

Informacja

Wydawcy

Promocje

Wysyłka i zwroty

I. Wysyłka i zapłata


Zamówione książki są dostarczane do klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
Termin dostawy zamówionych towarów wynosi do 14 dni roboczych w przypadku Poczty Polskiej licząc od dnia potwierdzenia zamówienia, o ile podczas potwierdzenia zamówienia nie nastąpią inne ustalenia odnośnie terminu dostawy pomiędzy Księgarnią Domu Wydawniczego LIMBUS a Kupującym.
Koszty dostarczenia zamówionego towaru wynoszą:

Wysyłka

Pocztą Polską

Wartość zamówienia

do 19,99 zł

Wartość zamówienia

od 20 zł do 179,99

Zamówienia

od 180 zł

Płatność przelewem

12,00 zł

9,00 zł

0 zł

Pobranie pocztowe

15,00 zł

12,00 zł

0 zł

 

Jeżeli wartość zamówienia wynosi ponad 180 zł koszty wysyłki ponosi wydawnictwo.
Zapłata za towar uiszczana jest gotówką pracownikowi poczty przy odbiorze przesyłki, lub przelewem na konto wydawnictwa.
Formalności związane z rozliczeniem transakcji są dokonywane w miejscu odbioru zamówionego towaru i prowadzi je pracownik Poczty Polskiej S.A. 
Po uiszczeniu opłaty klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności doręczyciela w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie dostawy.
W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.

II. Zwrot towaru i reklamacje 

1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta(Dz.U. 2014 poz.827) o prawach konsumentów - Klient, który zakupił towar poza lokalem oferującego go przedsiębiorstwa ma prawo zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

2. W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi Klient. Oświadczenie odstąpienia od umowy sprzedaży można złożyć na formularzu do pobrania tutaj.

3. Klient ma obowiązek zwrócić zakupiony towar niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z biurem Domu Wydawniczego LIMBUS. Konieczne jest wówczas dostarczenie uszkodzonego towaru
a) osobiście do siedziby Domu Wydawniczego LIMBUS, ul. Asnyka 4/1, w Bydgoszczy
lub
b) wysłanie towaru na adres Domu Wydawniczego LIMBUS ul. Asnyka 4/1, 85-074 Bydgoszcz, wraz z opisem przyczyny reklamacji. 
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.
Reklamacje dotyczące otrzymania w przesyłce towaru niezgodnego z zamówieniem będą rozpatrywane po telefonicznym skontaktowaniu się z Domem Wydawniczym LIMBUS. 

III. Wysyłka za granicę

Nie wysyłamy paczek z zakupionymi wydawnictwami za granice, ponieważ usługa pobrania pocztowego przez Pocztę Polską S.A. jest obsługiwana tylko na terenie Polski.
Można w takim przypadku poprosić kogoś z rodziny lub znajomych mieszkających w Polsce o dokonanie zakupu i wysłanie potem paczki z wydawnictwami za granicę.